網誌分類:我愛BB |
Some useful information to share :
前兩日POST左"木瓜薏米魚尾湯 "有 Blogger 話醫生講木瓜有避孕作用!唔講真係唔知食物都可以避孕! Of course not 100%.
原來下面呢D食物都可以避孕!
如果想生BB就唔好食喇!
一、咖啡
美國全國環境衛生科學研究所的研究人員對104位希望懷孕的女性進行研究得出結論︰咖啡對受孕有直接影響。在這些女性中,每天喝一杯咖啡以上的女性,懷孕的可能性只是不喝此種飲料者的一半。所以咖啡是避孕的不二選擇。
二、胡蘿蔔
胡蘿蔔含有豐富的胡蘿卜素、多種維生素以及對人體有益的其它營養成分。美國新澤西州羅特吉斯醫學院的婦科專家研究發現,婦女過多吃胡蘿蔔後,攝入的大量胡蘿卜素會引起閉經和抑制卵巢的正常排卵功能。胡蘿蔔有助避孕。
三、酒精
科學研究證明,酒的主要成分是乙醇,乙醇能使身體里的兒茶酚胺濃度增高,血管痙攣,睪丸發育不全,甚至使睪丸萎縮,生精功能就會發生結構改變,睪丸酮等雄性激素分泌不足,會出現聲音變細,乳房增大等女性化表現。這種人易發生男性不育,即使生育,下一代發生畸形的可能性也較大。女性可導致月經不調、閉經、卵子生成變異、無性欲或停止排卵等。
四、大蒜
多食大蒜克伐人的正氣,還有明顯的殺滅精子的作用,有避孕作用。
五、木瓜
木瓜是一種很有效的避孕藥。因為木瓜中含有黴--木瓜蛋白黴,可與孕酮相互作用,從而達到避孕效果。
六、芹菜
據報道國外有醫生經過實驗發現,男性多吃芹菜會抑制睪丸酮的生成,從而有殺精作用,會減少精子數量。健康良好、有生育能力的年輕男性連續多日食用芹菜後,精子量會明顯減少甚至到難以受孕的程度,這種情況在停菜後幾個月又會恢復正常。
七、向日葵籽
葵花子的蛋白質部分含有抑制睾丸成分,能引起睾丸萎縮,影響正常生育功能,故育齡青年不宜多食。
reference from http://www.takungpao.com.hk/news/09/09/19/images_0701-1144550.htm






黑天鵝 2009-11-21 19:18
sg 2009-11-21 10:10
小海霖 2009-11-20 13:09
吓? 乜唔食得木瓜架? 我有咗同未有之前都成日食架.
露比太太2009-11-20 14:33
花木九里豬 2009-11-20 09:58
露比太太2009-11-20 12:00
you can tell from the words in the passage!
一、咖啡
美國全國環境衛生科學研究所的研究人員對104位希望懷孕的女性進行研究得出結論︰咖啡對受孕有直接影響。在這些女性中,每天喝一杯咖啡以上的女性,懷孕的可能性只是不喝此種飲料者的一半。所以咖啡是避孕的不二選擇。
二、胡蘿蔔
胡蘿蔔含有豐富的胡蘿卜素、多種維生素以及對人體有益的其它營養成分。美國新澤西州羅特吉斯醫學院的婦科專家研究發現,婦女過多吃胡蘿蔔後,攝入的大量胡蘿卜素會引起閉經和抑制卵巢的正常排卵功能。胡蘿蔔有助避孕。
三、酒精
科學研究證明,酒的主要成分是乙醇,乙醇能使身體里的兒茶酚胺濃度增高,血管痙攣,睪丸發育不全,甚至使睪丸萎縮,生精功能就會發生結構改變,睪丸酮等雄性激素分泌不足,會出現聲音變細,乳房增大等女性化表現。這種人易發生男性不育,即使生育,下一代發生畸形的可能性也較大。女性可導致月經不調、閉經、卵子生成變異、無性欲或停止排卵等。
四、大蒜
多食大蒜克伐人的正氣,還有明顯的殺滅精子的作用,有避孕作用。 should be both men and women
五、木瓜
木瓜是一種很有效的避孕藥。因為木瓜中含有黴--木瓜蛋白黴,可與孕酮相互作用,從而達到避孕效果。
六、芹菜
據報道國外有醫生經過實驗發現,男性多吃芹菜會抑制睪丸酮的生成,從而有殺精作用,會減少精子數量。健康良好、有生育能力的年輕男性連續多日食用芹菜後,精子量會明顯減少甚至到難以受孕的程度,這種情況在停菜後幾個月又會恢復正常。
七、向日葵籽
葵花子的蛋白質部分含有抑制睾丸成分,能引起睾丸萎縮,影響正常生育功能,故育齡青年不宜多食。
K 2009-11-19 23:48
我只知木瓜,因為木瓜杍的成份會令子宮收縮,所以我有左時都唔食得。
飲酒咖啡點都有一定壞處!!
這LIST不是全都西醫角度,因為西醫冇"正氣"這回事!!!
再者,一定不是避孕咁誇!
只係影響啫。
你唔好睇咁多信咁多啦!放鬆心情必定令懷孕機會大增。如果唔係都唔會有咁多意外!!
Dont search too much info and PLEASE Relax more~~~~~~~
露比太太2009-11-20 12:07
Don't worry about me la dear! I just find it for reference when I am boring!
you know I trust Chinese medicine too!
anyway, U should go shopping with me more, so I can relax!
Vivienne 2009-11-19 22:39
露比太太2009-11-20 12:05
Maybe it 有避孕效果 only when we eat alot and eat very often!!!
I think many women drink coffee every day! but they can still have BB!
of course should not drink when having bb la!
Emily 2009-11-19 20:14
露比太太2009-11-20 12:03
Red Apple 2009-11-19 19:16
露比太太2009-11-20 12:02
生bb既食物,我都勁想知呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vivienne 2009-11-19 16:20
露比太太2009-11-19 17:05
姊妹們唔會咁低B啦!
木瓜真係好潤架! 都唔知有乜可以代替佢!
貓小玲 2009-11-19 15:16
我有個best friend有左幾個月, 我都幫佢搵左邊d食物食得, 邊d唔好食咁多... 我都見到孕婦唔好食木瓜, 特別係青木瓜添呀!! 同埋原來蘆薈都唔可以食架!! 大肚婆頭幾個月真係好多野要戒口...
你而家就要食多d, 吸收多d營養, 或者食定葉酸啦~
露比太太2009-11-19 15:46
我都知大肚婆好多野都要介口!
都幾慘! 我最愛既蟹都唔食得!
So, 今年我要勁食呢!
This passage maybe good for your friend to know more about pregnancy!
http://hk.parenting.yahoo.com/detail_frame.html?bid=WTZMYHR42QRZWIBZUZBFHDQ3GQ_125518539769422110&sig=b3f76c2f2728f5902902459abc17ce72
晞晞mami 2009-11-19 14:11
露比太太2009-11-19 14:46
大頭妹 2009-11-19 13:38
露比太太2009-11-19 14:47
1 cup is OK! more than 1 is no good for health too!!!
you wanna have BB now? then try to stop drink coffee la!
I drink not more than 2 per week now!
小敏 2009-11-19 12:24
露比太太2009-11-19 12:53
凡事無絕對呀嘛! 每個人體質都唔同! 我個friend剛剛陀B時西瓜都食, 都無事呀!
但呢度7樣我都有食!連用緊既油都係葵花籽油!
我可能會無仔生!